پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204997
مسئولين شهرستان فارسان جوانان را فراموش کرده اند
تاریخ انتشار : 1395/02/29
نمایش : 1349
شرايط بيکاري و ازدواج امروز جوانان نشان از ضعف سازمان‌ها و بي‌توجهي آن‌ها در رفع مشکلات جوانان است و مسئولين شهرستان فارسان جوانان را فراموش کرده اند.
پايگاه خبري تحليلي پيرغار در يادداشتي به قلم احمد رئيسي نوشت: بازهم روز جوانان و فرصتي براي گفتن رنج ها و نيازمندي هاي جوانان،تقارن نام علي اکبر  و جوان، تقارني مبارک است، زيرا جوانان بعنوان موتور محرکه جامعه و کشور نياز به الگويي جامع در علم، ادب، شجاعت، جسارت و ايمان چون علي اکبر دارند.

قطعا شناخت دردها و دغدغه هاي فکري نسل جوان امري ضروري است و تصميم گيران و برنامه ريزان شهرستان بايد نگاهي ژرف به نيازهاي مادي و معنوي جوانان داشته باشند.

کابوس پيدا کردن شغل، به مهمترين و وحشتناک ترين دغدغه براي دانشجويان تبديل گرديده و نگراني از اين مساله، تمام سال هاي تحصيل دانشجويان را تحت تاثير خويش قرار داده است. علاوه بر اين، همه روزه ده ها و صدها جوان بيکار و بيسواد، از فرط بيکاري و فقر، به اعتياد و ساير ناهنجاري هاي اجتماعي رو آورده و بدين ترتيب بزرگترين سرمايه هاي اجتماعي کشور، ضايع مي گردد.

امروزه کمتر خانواده اي را مي توان يافت که نگرانيهايي در خصوص بيکاري فرزندانشان که حالا بيشترشان جواناني تحصيل کرده نيز هستند، نداشته باشد. اين در حالي است که هر روزه دولتمردان از وجود ظرفيت هاي زيادي براي تامين و ايجاد اشتغال و رفع موانع بيکاري در کشور در آينده اي نزديک، سخن مي گويند. درست است که بيکاري مشکل بزرگ اکثر کشورهاست اما اين مشکل در ايران به حالت وخيم درآمده. بطوريکه يکي اهداف تمامي دولت ها در ايران حل اين معضل بزرگ بوده که در کنار تورم دو علت اصلي فقر، فساد و بي عدالتي را تشکيل داده و بر مشکلات پيش روي جوان ايراني و دغدغه هاي خانواده اش پيش از پيش افزوده است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html